Semilac-Grunge z efektem szmaragdowym

16:36

Hej dziś paznokcie z efektem szmaragdowym, który pięknie wygląda na ciemnych kolorach. Do tego manicure użyłam lakieru hybrydowego firmy semilac w kolorze 016 Grunge KLIK.
Myślę, że kolor na dłużej zostanie na moich paznokciach jest to mój ulubieniec na lutowe dni. Kolor w każdym świetle wygląda inaczej wpada w szarość, a czasem w granat.

A Wy jakie kolory lubicie na zimowe dni?
                                                                                                       M.

19 komentarzy

  1. Wygląda świetnie, ja lubię różne kolory co mi akurat w oko wpadnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów, piękny manicure, czekamy na więcej stylizacji ;)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentują się zacnie, Nie mogę się już doczekać kiedy ja będę takie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi już powoli wiosna w głowie, dlatego mam pierwsze lovely mickey semlacowy :) Ale na zimę w tym roku królowały szarości i fiolety. Piękne Twoje paznokietki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam zamiar kupić lovely mickey na lato :)

      Usuń
  5. piękne! ;-) ja też chcę takie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądają twoje paznokcie.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zimą preferuję właśnie ciemniejsze odcienie :) ta zieleń też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest przepiękne! :*
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jak zaczniesz to daj znać u mnie w komentarzu :)
    http://ola-watala.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdobienie... :)
    Ja już powoli zaczynam nosić kolorki jaśniejsze :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolory :) Ja maluję się zależnie od nastroju i chęci, nie od pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają przepięknie.

    Obserwuję i zapraszam do siebie: misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz idealną długość paznokci no i ten kształt <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne pazurki i super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie obecnie na paznokciach Semilac Biscuit i Pink Gold. Ostatnio miałam Cobalt właśnie z efektem syrenki, ale teraz na wiosnę mam ochotę na jaśniejsze kolory :)
    Super Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne te paznokcie! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paznokcie wyglądają bardzo ładnie :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń