Usuwanie lakieru hybrydowego-Semilac 011 PURPLE DIAMOND

19:48

Hej ostatnio pokazywałam jak zrobić manicure hybrydowy, więc teraz czas na jego usunięcie. Ja lakier hybrydowy ściągam po tygodniu lub dwóch. Po tym czasie zazwyczaj odrosty są już bardzo duże i też mi jeden kolor na paznokciach bardzo szybko się nudzi. Na zdjęciu paznokcie z ponad tygodniowym odrostem. 138-perfect nude.

Co będzie nam potrzebne?
Aceton - może być to również zmywacz do paznokci zawierający właśnie aceton.
Waciki kosmetyczne,
Folie aluminiową,
Drewniane patyczki,
Blok polerski,
15 minut wolnego czasu.

Krok pierwszy: zaczynamy od usunięcia warstwy topu blokiem polerskim, dzięki temu lakier zdejmiemy szybciej i łatwiej.
Krok drugi: nasączamy wacik kosmetyczny acetonem i kładziemy go na małym kawałku folii aluminiowej.
Krok trzeci: dokładnie zawijamy paznokcie w folie aluminiowa i tak czekamy około 15 minut.
Krok czwarty: zdejmujemy folię z paznokci i pozostałości po lakierze hybrydowym usuowamy za pomocą drewnianego patyczka kosmetycznego. Delikatnie polerujemy płytkę paznokcia. 
Jak widać zdejmowanie lakieru hybrydowego jest bardzo proste. Po usunięciu lakieru hybrydowego warto nałożyć na paznokcie i skórki oliwkę. 
A to mój obecny kolor paznokci Semilac 011 - PURPLE DIAMOND.  SEMILAC-SKLEP
                                                                                   M.



                   



35 komentarzy

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jak tak oglądam posty o hybrydach to coraz bardziej chcę zainwestować w lampę i sama zacząć się "bawić" w ich robienie. Coś mi się wydaje, że w końcu się skuszę. :)
      pozdrawiam
      shinyygirl.blogspot.com

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam nigdy hybryd. Piękny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam juz odrost na pół paznokcia ale boję się juz sama to ściągać, bo ostatnio to o mało co panokcia nie straciłam.. Odczekam aż odrosną całkowicie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie własnie dzisiaj czeka zabawa ze zdjęciem hybryd. Teraz też postanowiłam dać odpocząć swoim paznokciom i malować odzywka i zwykłmi lakierami przez jakiś czas. :) http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I poprzedni i obecny manicure bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam malowac, ozdabiac i dbac o paznokcie, jako, że jestem stosunkowo młoda nie miałam nigdy hybryd i raczej wolę ich nigdy nie miec.Może kiedyś zmienię zdanie, ale na dziś dzień uważam, że nie będę tak obciążac paznokci.
    Jednak bardzo ciekawy post, na pewno wielu osobom sie przyda :)

    Czy mogłabyś w wolnej chwili kliknąc w linki w moim najnowszym poście?
    To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam i z góry dziękuję za wszelką pomoc : )

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ściaganie zawsze najgorsze :)
    Ja rownież mam teraz na sobie hybrydy :)
    Drugi raz! Zobaczymy czy nie zniszczy mi tak płytki paznokcia. Tego bardzo nie lubię. Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeśli będziesz je prawidłowo ściągać to płytka się nie zniszczy
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Ja nie nakładam hybryd, jak widać ta metoda bardzo niszczy paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię ściągać hybryd, ale ich trwałość i wygląd na paznokciach mnie do nich zachęcają! :D

    Bierzemy udział w konkursie. Pomożesz? :) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się hybrydy, ale chyba nigdy się na nie nie zdecyduję ;)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne masz paznokcie ja jeszcze nie miałam nigdy hybrydy ale we wakacje może pomyśle
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. post akurat nie dla mnie ale przyznam, ze paznokcie to masz piekne
    obserwuje i pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spadłaś mi z nieba! Właśnie miałam poszukać jakiegoś poradnika, żeby ściągnąć moje hybrydy :)
    XBRUNETTE

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię zdejmować hybrydy ;/ Na szczęście Indigowe ładnie schodzą po zmywacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie pomalowane paznokcie ja nie moge mieć takich bo moje się bardzo łamią :(
    Obs/Obs?
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się twój blog <3 Zostaję na dłużej

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny efekt, ja wciąż mam jakieś obawy przed hybrydą ;)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt fajny,dlugo sie utrzymuje,ale jest z ty zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Paznokcie się mega po tym niszczą. ;/
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak prawidłowo ściągnięta hybryda to się nie niszczą. Kluczem jest Aceton
      lub dobry Remover (zmywacze z acetonem są za słabe i potem trzeba lakier "drzeć" z paznokcia). Ja robię sobie hybrydę co 1,5tygodnia a paznokcie w ogóle nie są zniszczone, wręcz przeciwnie.

      Usuń
  20. Jakie piękne paznokcie *.*
    Nie pomyślałabym że usuwanie może być takie proste :D
    Przyda się :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. teraz zdejmowanie hybryd jest dla mnie banlne, ale początkowo totalnie nie miałam do tego cierpliwości ;p o semilac 011 wygląda świetnie! chyba się ma naiego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niedługo mnie czeka pierwsze ściąganie hybryd :) ale już wiem, że nałożę kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Hybrydy to dobre rozwiązanie, kiedy nie ma się czasu na malowanie częste :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba w końcu muszę wypróbować na sobie hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about folowing each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, zastanawiałam się nad zrobieniem sobie paznokci hybrydowych, lecz gdy patrzę w jakim stanie są potem naturalne, to zaczynam się zastanawiać :( Są piękne, ale to chyba nie na kondycję moich paznokci niestety.

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  27. Patrząc na przedostatnie zdjęcie pomyślałam, że hybryda tak Ci zniszczyła płytkę... Dobrze, że się pomyliłam:) Również bardzo lubię hybrydy a kolor Purple diamond jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń