ulubieńcy września

12:23

Hej zaczęła się już jesień więc czas na moich pierwszych jesiennych ulubieńców. Nie będzie ich dużo, ale będą to rzeczy które naprawdę dobrze się u mnie sprawdziły i mogę je polecić.
Essence Lipliner-06 satin mauve
Konturówka do ust z firmy essence w kolorze 06 satin mauve to właśnie jej przez ostatni miesiąc używałam najczęściej. Ma kolor zgaszonego różu, ale zawiera też odcienie fioletu wszystko zależy w jakim stopniu ją nałożymy. Ja nią wypełniam całe usta i ten efekt najbardziej mi się podoba. Konturówki ze essence mogę polecić i myślę, że u większości osób się sprawdzą. Są miękkie, dobrze się rozprowadzają na ustach i są naprawdę bardzo trwałe. Jeśli chodzi o ścieranie to schodzi ona równomiernie z ust. Dodatkowy plus tej konturówki to cena czyli 5 zł. 
Catrice Eye Brow Stylist - 030 Brow-n-eyed Peas

Bardzo lubię testować nowe produkty do brwi i dlatego też ostatnio skupiłam się na nowych cieniach do brwi albo farbkach całkowicie zapominając o kredkach. Jednak ostatnio znalazłam moją kredkę z catrice i przypomniałam sobie dlaczego tak bardzo ja lubiłam. Kredka nie jest za twarda, ale też nie za miękka. Daje naturalny efekt naszym brwią i bardzo długo go utrzymuje. Można nią bardzo ładnie podkreślić brwi jak i dorysować brakujące nam włoski. Do kredki dołączona jest szczoteczka do wyczesania nadmiaru produktu. Cena tej kredki to około 12 zł. 
Eveline, Advance Volumiere, Skoncentrowane serum do rzęs 3 w 1

Jako serum, odżywka ten produkt się nie sprawdzi, ale jako baza pod tusz sprawdzi się idealnie! Nakładam ją na rzęsy i od razu maluje tuszem nie czekając aż produkt zaschnie bo wtedy nie osiągniemy żadnego efektu.  Jako baza wydłuża nasze rzęsy i dodatkowo je zagęszcza. Przedłuża również trwałość tuszu. Cena to ok 11 zł. 
Evree Max Repair - regenerujące serum do paznokci.
Serum przyspiesza wzrost paznokci sprawia że paznokcie stają się mocne, nie rozdwajają się, a skórki są nawilżone. Kiedy mam lakier na paznokciach serum nakładam tylko na skórki i muszę przyznać, że dawno tak zadbanych skórek nie miałam. Serum to mieszanką ośmiu olejków które dokładnie nawilżają nasze paznokcie i skórki. Produkt posiada wygodny aplikator w postaci pędzelka. Cena to ok. 15 zł.
Vaseline, Cocoa Radiant, Total Moisture Body Lotion
Ostatnio zauważyłam, ze produkty Vaseline są bardzo popularne więc tez skusiłam się na jeden z nich. Nawilżający balsam do ciała z wyciągiem z kakao. Balsam bardzo ładnie i intensywnie pachnie. Dobrze się wchłania, nawilża i odżywia skórę. Zauważyłam że po tym balsamie skóra staje się bardziej promienista. Cena balsamu to ok. 20 zł.

No i to tyle jeśli chodzi o moich ulubieńców września. A Wam co najlepiej sprawdziło się we wrześniu? Używałyście któregoś z tych produktów? 
                                                                                                M.

36 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, ja od dawna jestem Twoją obserwatorką :)

      Usuń
  2. Ooo, jak miło, że balsam z Vaseline czeka u mnie na swoją kolej, mam ten w spray'u ale mam nadzieję, że spisze się tak samo dobrze ja ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konturówki z Essence są świetne ;) A to serum z Eveline mam i faktycznie, nadaje się tylko jako baza pod kiepskie tusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze wypróbować.. :-)
    Zapraszam do mnie. :-) obs za obs? :-)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam konturówki z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten kakaowy balsam do ciała - w moich ulubieńcach również się znalazł. Bardzo mi się podoba kolor kredki z Essence. Ja bardzo lubię konturówki z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie ostatnio często czytam o produktach Vaseline, zawsze kojarzyłam ją z wazeliną do ust a teraz widzę że asortyment mocno się powiększył

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tą kredkę Catrice , tylko nr 020 i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba muszę w końcu się skusić na balsam z Vaseline :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę spróbować tego serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic z tego nie testowałam, na serum chyba bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam tą konturówkę <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Konturówka z essence też jest moim ulubieńcem :) Mam ten sam kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiele dobrego słyszałam o Eveline, Advance Volumiere, muszę go kupić i stosować jako bazę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych kosmetyków szczerze mówiąc :) Obserwuję i zapraszam Cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eveline korzystałam ale z odżywki do paznokci która też jest dobra :)

    Zapraszam na posta ! ♥ OFFICIAL PATTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice products

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice products

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniali ulubieńcy <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ulubieńcy,ja jakoś nie mam za dużo wrześniowych ulubieńców.Mam taki sam balsam jak ty! :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie rozejrzę się za serum do paznokci. Po letnim manicure moje są osłabione i często się łamią :/
    nikoliza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawi ulubieńcy! moim wrześniowym ulubieńcem jest zdecydowanie płyn micelarny z garniera :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam żadnego z tych produktów ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. oooo musze zwrócić uwagę na to serum, może coś wreszcie mi pomoże! :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę wypróbować serum do paznokci :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Regenerujące serum to coś dla mnie, właśnie czegoś takiego potrzebuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też bardzo lubię te konturówki Essence, używam ich na całe usta jako pomadki. Są bardzo trwałe i dobre jakościowo, jak na tę niską cenę. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też lubię konturówki Essence a ten kolor jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń