Nowości kosmetyczne

10:00

Hej dziś czas na nowości kosmetyczne. Ostatnio stwierdziłam, że bardzo dawno nie robiłam zakupów kosmetycznych, a w szczególności dawno nie kupowałam kolorówki. Dlatego ostatnio zdecydowałam się na parę kosmetyków kolorowych jak i tych do pielęgnacji. Zacznijmy od róży. 
Róż czyli ukochany przeze mnie kosmetyk do twarzy, który nadaje świeżości i koloru naszej skórze. W swojej kolekcji już mam dosyć sporo róży, ale uwielbiam testować nowe. Dlatego tez przy okazji zakupów postanowiłam zamówić dwa róże.
Pierwszy z nich to wypiekany róż do policzków od I heart makeup. Ja wybrałam kolor o nazwie Candy Queen Of Hearts, który ma w sobie ciepłe tony. Używałam go już parę razy i mogę powiedzieć, że już jest moim ulubieńcem. Produkt nie posiada bardzo dużych drobinek rozświetlających. dlatego tez uzyskujemy delikatny, subtelny efekt. No i dodatkowy plus za to piękne opakowanie! Cena tego różu to ok. 25 zł. 
Drugim róż jest z firmy Nyx w kolorze Dusty Rose. Za dużo o nim jeszcze nie mogę powiedzieć, bo miałam go na policzkach dopiero raz. Jest matowy, bardzo dobrze się rozprowadza i już przy pierwszym użyciu widać, że jest bardzo dobrze napigmentowany. Cena to ok. 40 zł. 
Tak wreszcie zdecydowałam się na uwielbiany przez wszystkich podkład Bourjois healthy mix w kolorze 51 Vanilla light. I muszę przyznać że jest naprawdę dobry i sama go też już uwielbiam. Nadaje zdrowy wygląd naszej skórze, ale nie posiada drobinek czyli tego czego najbardziej się w nim obawiałam. Jest lekko kryjący i ma piękny owocowy zapach. Cena to ok. 45 zł
Cienie w kredce od firmy Astor. Ja zdecydowałam się na dwa kolory 120 chic nude i 740 urban taupe.  Są to bardzo fajne cienie w kredce o matowym wykończeniu. Można nimi pokryć cała powiekę lub używać w formie eyelinera, bo narysujemy nimi również precyzyjną kreskę. Jaśniejszego koloru używam jako bazy, inne cienie bardzo dobrze się na nim trzymają oraz podbija intensywność ich koloru. Cienie bardzo łatwo się rozciera. Cena to ok. 25 zł za jeden cień. 
Catrice żel do stylizacji brwi to tak naprawdę mój pierwszy żel do brwi. Podoba mi się bardzo efekt tego żelu ponieważ nie skleja on nam brwi tak bardzo, że aż widać taki sztucznych brwi. On ładnie je rozczesuje, daje naturalny efekt jednak nie zauważyłam żeby bardzo utrwalał nasze włoski. Nie jestem do niego całkowicie przekonana, ale używałam go dużo razy więc ostatecznego zdania na jego temat nie mam. Cena to ok. 15 zł.
Lip Lava w kolorze forgiven to farbka do ust od I heart makeup. Produkt jest bardzo dobrze napigmentowany i bardzo długo utrzymuje się na ustach nadając ustom piękny blask w składzie posiada witaminę E, która pielęgnuje nasze usta. Więc o wysuszanie ust nie musimy się martwić. Myślę o zakupie innych kolorów tej szminki bo gama kolorystyczna jest naprawdę ciekawa. Cena to ok. 15 zł

Zdecydowałam się też na dwa nowe kolory lakierów hybrydowych Semilac. Jest to kolor 011 purple diamond oraz 138 perfect nude, który już pokazywałam w poście jak wykonać manicure hybrydowy krok po kroku KLIK. Myślę ze te dwa kolory będą moimi ulubieńcami w jesienne miesiące. Cena jednego lakieru to 29 zł. SEMILAC-KLIK
Small talk - Bead Head świetne rozwiązanie dla włosów pozbawionych objętości. Produkt dodaje objętości naszym włosom, z łatwością się układają i są bardzo gładkie. Nie obciąża naszych włosów i ich nie zlepia. Produkt trzeba jednak nakładać w małej ilości. Jedna pompka spokojnie wystarcza na moje długie włosy, ale dzięki temu produkt na pewno będzie wydajny. A i dodatkowy plus za jogurtowy zapach tego kremu! Cena to ok. 40 zł. Ten produkt kupiłam w rossmanie, jednak wiem że nie we wszystkich jest dostępny.
Zestaw żelu do kąpieli i peelingu o zapachu grejpfrutu, limonki i mięty. Żel i peeling mają bardzo orzeźwiający, cytrusowy zapach. Swoim zapachem dodają energii. Peeling używam w zastępstwie kiedy nie mam czasu na przygotowanie peelingu kawowego lub cukrowego. Cena płyn do kąpieli to 35 zł, a peelingu 25 zł.

To tyle z nowości kosmetycznych. Używałyście któregoś z tych produktów? A co Wy ostatnio kosmetycznego kupiłyście?
                                                                                                     M.

38 komentarzy

  1. mam ten róż serduszko :) jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład uwielbiam, robiłam recenzje nie dawno. Żel do brwi też bardzo sobie chwalę ma piękny kolor i fajnie trzyma brwi. A nad serduszkiem się ciągle zastanawiam ;)

    Obserwuję a Ty ? ;)
    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam semilaczki!
    Ten róż w serduszku mnie zaciekawił.
    Fluidów z Bourjois jeszcze nie używałam :)
    buziaki! :)
    Zapraszam na rozdanie na moim blogu z okazji 2 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy, mam róż z mur i też go uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten tusz z catrice i bardzo go lubię. Ale może dlatego, że jak na blondynkę to mam dosyć ciemne i gęste brwi także na co dzień niczym ich nie wypełniam tylko delikatnie przeczesuję własnie tym żele. A Healthy Mix również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego żelu do brwi, od dawna zbieram się do zakupu i za każdym razem gdy wybiorę się do sklepu jest wyprzedany.
    O tych różach też dużo słyszałam, więc chyba czas zrobić większe zamówienie na kosmetyki!
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. small talk - fajna sprawa, chyba się przejdę do rossmanna ;)

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o mnie to róż dla mnie to zło bo mam prawie cały czas jedne wielkie wypieki na policzkach więc używam wszystko w zimnych tonach i raczej wole bronzer i rozświetlacz, ale to zależy od urody ;P Na semilaki mam ostatnio mega szał na razie posiadam jedynie 4 kolory + base i top, ale myślę że stopniowo moja kolekcja będzie się powiększać !!
    Świetne recenzje nie sposób się odnieść do wszystkiego ;P
    Zapraszam do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa podkładu jak również ostatnich żeli.. wyglądają bardzo elegancko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog jest bardzo ciekawy ;)
    Obserwuję
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolorki hybrydek ;) róż serduszko wygląda słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To 120 chic nude - szukalam jakis czas, mowie serio
    A przynajmniej cos w podobe, taki kolor fajny :D
    W kazdym razie dzieki za pomoc haha
    Obserwuje :3

    ★Choco Milk★

    OdpowiedzUsuń
  13. Róż do policzków wygląda świetnie, nie spotkałam się z tą firmą, ale robi wrażenie ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja rzadko kupuję kosmetyki. Nie używałam żadnego z tych produktów, ale może skusze się na podkład jak będzie w promocji. :D

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny blog! zapraszam do mnie http://ka3iafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości, te serduszkowe róże są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się na kosmetykach w ogóle nie znam, więc mega sie cieszę, że znalazłam takiego bloga! Super nowości, obserwuję :*
    http://byloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nowości! Osobiście polecam podkład bourjois:D
    ładne zdjęcia



    Poklikasz u mnie?
    http://wkomenda.blogspot.com/2015/09/west-coast-2-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam żadnego, ale bardzo mnie zainteresowały te róże, a ja kocham róże i możliwe, że któryś kupię :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice blog!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem bardzo ciekawa tego serduszka, od pewnego czasu mnie kusi :D
    I bardzo ładne kolory lakierów, na jesień idealne ;)

    Zapraszam do siebie ;) https://alwaysuntiltheveryend.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zakupy i nowości :) Ja w ostatnim czasie najwięcej kupiłam produktów do ust :P Bardzo podoba mi się to serduszko z MUR i chyba sama się w takie zaopatrze :)
    Obserwuje :) http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię podkład z Bourjois :) A ja sama ostatnio mam detoks kosmetyczny i w tym miesiącu nie kupiłam praktycznie nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten podkład jest rewelacyjny, sama używam go od kilku dni i jestem zachwycona! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny jest ten podkład !
    Zapraszam do mnie kllaudy.blogspot.com ! Pozdrawiam :*
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. O ile nowych rzeczy. Świetne fotki, ten storczyk jest cudny. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dłuższego czasu planuje kupić ten róż do policzków- serduszko :) Wszyscy go chwalą :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koniecznie napisz kiedyś post o tym różu z Nyxa, sama się nad nim zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, same cudowności. Aż zazdroszcze ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Od pewnego czasu mam ochotę na serduszko I heart makeup.
    Same wspaniałości. Niech wszystko dobrze Ci służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten róż serduszko muszę mieć! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń