Manicure hybrydowy krok po kroku - Semilac 138 perfect nude

13:39

Hej w dzisiejszym poście pokaże Wam jak wykonać manicure hybrydowy krok po kroku. Mamy wrzesień czyli nadchodzi jesień, zaczęła się szkoła dlatego zdecydowałam się na lakier w kolorze perfect nude 138 z semilac, który idealnie pasuję do tej pory. Do manicure hybrydowego najlepiej sprawdzają się lakiery firmy semilac. Według mnie najdłużej się otrzymują.


Co będzie nam potrzebne?

  • bloczek polerski
  • radełko do wycinania skórek lub patyczek do odsuwania skórek 
  • bazę
  • top
  • kolorowy lakier hybrydowy
  • odtłuszczacz czy cleaner
  • waciki bezpyłowe
  • lampa UV lub LED pod lampą semilac LED paznokcie utwardzamy przez 45 sekund a pod lampa UV przez 2 minuty.

Krok pierwszy na początku wycinamy skórki i nadajemy odpowiedni kształt paznokciom. Ja akurat zdecydowałam się na paznokcie w kształcie migdałka. Matowimy płytkę paznokcie za pomocą bloczka polerskiego i przemywamy wszystko odtłuszczaczem i od tej pory nie dotykamy naszych paznokci.
Krok drugi czyli nakładamy bazę. Musimy pamiętać aby warstwa bazy była bardzo cienka, aby nie zalała naszych skórek i oczywiście pokrywamy tez brzegi naszych paznokci. I utwardzamy w lampie przez 45 sekund lub 2 minuty.
Krok trzeci jeśli już nałożyłyśmy bazę i utwardziłyśmy nasze paznokcie to czas na dobór koloru i jego pierwsza cienką warstwę. Ja zdecydowałam się na kolor 138 perfect nude. Pierwszą warstwę znów utwardzamy w lampie. I nakładamy drugą warstwę lakieru aby zapełnić całkowite krycie.
Krok czwarty jesteśmy zadowolone z krycia naszego lakieru? Jeśli tak to nakładamy cienką warstwę topu, a jeśli nie to nakładamy jeszcze jedną bardzo cienką warstwę koloru. I po raz ostatni utwardzamy w lampie.
Krok piąty czyli ostatni. po wyjęciu z lampy paznokcie przemywamy paznokcie cleanerem. Ja zawsze po skończeniu manicure natłuszczam swoje paznokcie.

I gotowe!


A Wy już robiłyście manicure hybrydowy? 
                                                                                         M.

57 komentarzy

  1. Tez robie manicure hybrydowy i właśnie szukałam idealnego "nudziaka" ten bardzo mi się podoba. Powiedz mi czy w rzeczywistości wygląda tak jak na zdjęciach? Bo jeśli tak to z chęcią go kupie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest dokładnie taki jak na zdjęciach :)

      Usuń
  2. wygląda to przepięknie! chyba muszę zaopatrzyć się w sprzęt do paznokci hybrydowych :))
    dodaję do obserwowanych. pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj będzie spokój z malowaniem paznokci na dwa tygodnie:)

      Usuń
  3. Ładny kolorek :) U mnie hybrydy rządzą, nie wyobrażam już sobie powrotu do zwykłych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nonono bardzo ładnie :D ciekawa jestem tych semilaców, :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. już długo przymierzam się do hybryd :)
    paznokcie śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te lakiery :) są boskie i tak długo trzymają się na paznokciach :) pięknie tu u Ciebie, pozwolisz, że zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny pościk :) hybrydy ostatnio na topie :P


    http://colorfullifegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super post! świetnie ci to wychodzi :)

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. you nails look so perfect! amazing manicure.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fanny i przydatny turtorial :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super opisane! chociaż mi hybryda szybko 'odpada' ;/ takie mam paznokcie...

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    Jeśli możesz to kliknij -> KLIK - Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używałaś primera? On zwiększa przyczepność lakieru :)

      Usuń
  13. ja nie robiłam i jakoś się nie mogę przekonać :D chociaż wszyscy na około kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju, jaki swietny efekt Ci wyszedł! <3 Masz mega ładne paznokcie i ten kolor idealnie pasuje! ;)
    przy okazji zapraszam do mnie - dominikaaniedbalfashion.blogspot.com
    + leci obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz śliczne paznokcie, ja nigdy nie potrafiłam zapuścić długich i mocnych

    gorąco pozdrawiam,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo zawsze miałam krótkie, ale własnie pod hybrydami po raz pierwszy udało mi się zapuścić :)

      Usuń
  17. Oooo mój ukochany temat ostatnio ! hybrydy Semilac ;P Już zrobiłam drugie i właśnie post o hybrydach na moim blogu ;D Śliczne kolorki ;)
    Blog Estery zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam paznokcie hybrydowe <3
    www.xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja juz dziś zrobiłam swoje hybrydki:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię hybrydy i od pewnego czasu nie używam zwykłych lakierów :) Bardzo ładny ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo już nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz używałam zwykłego lakieru :)

      Usuń
  21. Kocham hybrydki, teraz akurat mam sexy love semilac i jestem zachwycona :) nudziaki czekają na użycie w swojej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie to wygląda, śliczny kolorek <3
    _____________________________________
    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  23. nie robiłam póki co hybrydowego mani, ale bardzo mnie kusi ;) kolorek wybrałas śliczny Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam lakiery hybrydowe, ten rodzaj manicure jak dla mnie jest najlepszy :)
    wyszło świetnie!!

    zapraszam do siebie, byłabym bardzo wdzięczna za poklikanie w linki w najnowszym poście :)
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety, uwielbiam mieć kolorowe paznokcie, ale u mnie w katolickiej szkole jest to traktowane gorzej niż grzech ciężki :'( Ale czekam na wakacyjną edycję!

    Zapraszam do mnie na mały poradnik, oparty na doświadczeniach własnych :) #BackToSchool2: Jak podpaść tym, którym podpaść się nie powinno?

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  27. Super manicure! :)
    https://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny kształt paznokci;)
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html i jeden w tym http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs?
    Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny kolorek! *.*
    Zapraszam ♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie robiłam, ale bardzo mi się podobają, niestety podobno niszczą paznokcie:(

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery hybrydowe nie niszczą paznokci :)

      Usuń
  32. Nie lubię koloru nude także dla mnie odpada :))

    OdpowiedzUsuń
  33. No fajne ;)
    Z chęcią odwdzięczę się obserwacją i bd komentować każdy nowy post ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie robiłam, ale chyba mnie zachęciłaś. Słyszałam też o hybrydowych lakierach, którym nie trzeba lampy... Ciekawa sprawa... U mnie coś o szminkach. Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. sama nigdy nie robiłam hybrydy, ale byłam już kilkukrotnie u kosmetyczki. Niestety kobieta zmienną jest i już po 3 dniach wzorki mi się nudzą. Fakt jest taki, że nie chce mi się bawić tyle z malowaniem paznokci w domu, a z drugiej strony mam tyle lakierów w domu, że szkoda kasy na robienie ich poza domem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się w tym połączeniu kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem zakochana i uzależniona od jakiegoś czasu w paznokciach hybrydowych! Najlepsze rozwiązanie dla kobiet, które nie lubią się babrać z lakierami i muszą myć naczynia :D.
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne pazurki :) Ja hybryd jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne paznokcie!
    Niestety nie testowałam jeszcze hybrydowych paznokci..
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń