Dr Irena Eris proVoke radiance fluid

14:00

Hej dziś przychodzę do Was z moją opinią na temat rozświetlającego podkładu doktor Ireny Eris. Ja ten podkład kupiłam jeszcze przed wakacjami kiedy była promocja w rossmanie -49% kupiłam go w dość ciemnym kolorze dlatego czekał na wakacje, słońce kiedy wreszcie trochę się opaliłam.

Co o produkcie mówi producent?
Radiance Fluid doskonale wtapia się w skórę, idealnie wygładza cerę i wyrównuje jej koloryt subtelnie ją rozświetlając. Zawiera innowacyjną, opatentowaną technologią ILLU˙SPHERE™, która inteligentnie wychwytuje i rozprasza każdy rodzaj światła naturalnego lub sztucznego na powierzchni skóry, nadając efekt optycznego wygładzenia zmarszczek, świetlistości i promiennego blasku. Unikalny kompleks lipidowo-proteinowy doskonale pielęgnuje i długotrwale nawilża skórę.
REZULTAT: 
skóra perfekcyjnie wygładzona i rozświetlona , o jednolitym kolorycie, emanująca swoim naturalnym pięknem.
STOPIEŃ KRYCIA: średni
Polecany do skóry normalnej i suchej. Nie zatyka porów. Testowany dermatologicznie.


Moja opinia:
Zacznijmy od opakowania, które bardzo mi się podoba przez swój elegancki wygląd. Jest to porządnie wykonane szklana buteleczka ze srebrną góra, a w niej 30 ml produktu. 
Podkład najczęściej nakładałam palcami ten sposób w przypadku tego podkładu najbardziej mi się sprawdził. Nakładając go palcami osiągałam średnie krycie tak jak obiecywał producent i ten efekt bardzo mi się podobał. Podkład na mojej cerze zachowuje się bardzo dobrze nie podkreśla suchych skórek, nie zbiera się w załamaniach, nie ciemnieje i nadaje piękny delikatny efekt rozświetlonej twarzy, efekt naturalnej cery. W przypadku tego podkładu nie możemy powiedzieć, że tworzy efekt maski bo bardzo dobrze stapia się z nasza skórą. Jednak po dłuższym czasie czasem mam wrażenie efektu spoconej skóry chociaż nie mam skłonności do przetłuszczania się skóry. Moja skóra należy do suchej. Dodatkowy plusem tego podkładu jest zapach, który strasznie mi się podoba!
Ja posiadam go w kolorze 130 beige.
Cena
Cena podkładu to 80 zł. Jest dość drogi i myślę, że warto go kupować go jedynie kiedy znajdziemy go na promocji, bo uważam, że można znaleźć równie dobre podkłady za niższą cenę.

A Wy już używałyście tego podkładu? Jaki podkład polecacie?
                               
                                                                                                   M.

42 komentarzy

  1. Miałam podkład tej marki, ale matujący, bo ten co prezentujesz nie jest przeznaczony do mojej cery i przyznam, że nie byłam zadowolona. Nie spełniał obietnic producenta i ciemniał, a po kilku godzinach świecił się strasznie. Za taką cenę można się spodziewać czegoś więcej :/
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nie lubię gdy podkład ciemnieje w wersji rozświetlającej ja nie miałam takiego problemu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Od dłuższego czasu mam ochotę wypróbować podkłady tej marki i myślę, że chyba się skuszę po tylu pozytywnych opiniach ;)
    pozdrawiam!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kupisz to daj znać czy się sprawdza!
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odcień podkładu chyba nie byłby dla mnie odpowiedni...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być dobry, ale jeszcze nigdy go nie używałam:-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy;/
    Mam prośbę mogłabyś poklikać w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super piszesz !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, aktualnie używam podkładów mineralnych i kremu BB

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i mi służył :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nice post

    I was wondering if we could follow each other. It would be great, just let me know :)

    x Maria / Retro Street Station

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się bardzo złoty. :o nigdy o nim nie słyszałam.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy o nim nie slyszalam, jak bedzie kiedys w promocji to moze wyprobuje:)
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mówiąc szczerze nigdy go nie używałam, ale bardzo fajna recenzja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o nim, ale świetnie to napisałaś :) Może kiedyś go wypróbuję ;)

    To mój blog :) Każda obserwacja i komentarz to uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już od kilku miesięcy używam tego samego podkładu i raczej nie chcę zmieniać. (:
    Wpadnij w wolnej chwili: caroberry.blogspot.com♥.
    Pozdrawiam gorąco. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. mi sie marzy rozswietlacz provoke:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały post ! POMOGŁAŚ ! Świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam jeszcze podkładów, ale jak będę troszkę starsza wypróbuję :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie trochę za drogi :D

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie mialam tego podkladu, od dluzszego czasu jestem wierna podkladowi Pure Light od Yves Rocher

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja, w ogóle się nie maluję. Jednak myślę, że dla osób, które robią makijaż, ten post się przyda :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja miałam ten podklad w jaśniejszym kolorze ale całkiem o nim zapomniałam,musze kupić go jeszcze raz,pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  22. mam i u mnie się świetnie sprawdza :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam tego produktu i szczerze mówiąc kolorówka eris nie bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie spróbuję tego podkładu, szkoda tylko, że nie jest tańszy ;(

    Wanko-san.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używałam jeszcze tego podkładu, kiedyś może spróbuję :)

    carrrolinax3.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam kosmetyków tej marki, piękne mają opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam ten podkład i nie polecam...
    nie sprawdzil mi się. Rolował się i miał za żółty odcień.

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy go nie miałam ;) jeśli chodzi o podkład to ciężko mnie zadowolić i mało który mi odpowiada;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Od Dr Eris mam na oku bazę pod cienie, też kosztuje jakieś 50 zł bez promocji. Gdy znów w Rossmann'ie będzie to wspaniałe promo to po nią popędzę. Natomiast co do podkładu - rozświetlający to zupełnie nie dla mnie. No i faktycznie ta cena jest odstraszająca. Nie każdy może sobie pozwolić na kupowanie takich produktów bez promocji.

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam ostatnio ten podkład i nawet się nad nim zastanawiałam, jednak za tą cenę dałam sobie spokój. Kiedy pojawi się jakaś promocja pierwsza pognam do sklepu!
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety masz przyjemniść z makijażowym niedorozwojem dlatego niestety nie mogę Ci nic więcej polecić poza korektorem z under20 :)

    Zapraszam do mnie na przegląd złotówkojadów :) #BackToSchool1: Moi mali pożeracze budżetu

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używałam go, raczej nie jest to moja półka cenowa, bo fluidów dość rzadko używam. Ostatnio kupiłam mały podkład od Lovely za 9 zł i jak na ilość, której potrzebuje sprawdza się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. co to za pomadka w nagłówku z kocimi łapkami? :)

      Usuń
    2. Są to szminki firmy paul&joe
      http://www.paul-joe-beaute.com/en/
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. o dziękuję, zaraz przejrzę stronkę, chociaż chyba szkoda by mi było ich używać :D

      Usuń
  33. świetny post!
    obserwujemy?:)
    zapraszam na mojego w którym są zarówno głębsze przemyślenia jak i tematy urodowe, może znajdziesz coś dla siebie :)
    http://samsukier.blogspot.com/2015/09/witajcie-kochani-zastanawiaam-sie-nad.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używam ogólnie fluidów, ani innych płynnych podkładów, aczkolwiek jak na drogeryjny produkt 80 zł to cena zaporowa. W dodatku jestem bladziochem, który nie ma wielu niespodzianek na twarzy, więc jestem wierna pudrom. ;) dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam jeszcze okazji go testować, ale buteleczka wygląda bardzo zachęcająco :) Szkoda tylko, że taki drogi ;)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń