Ulubieńcy lipca!

19:02

Hej! Zacznę od przeprosin, że tak długo czekaliście na ulubieńców lipca, ale byłam na wakacjach. Wakacje minęły mi bardzo przyjemnie i słonecznie, a Wam jak mijają wakacje? 

Produkty, które sprawdziły mi się najlepiej w lipcu:

Makeup Revolution Sugar and Spice paleta 8 róży Ultra Blush Palette


Paletka posiada 8 odcieni. Są to 4 typowe róże, 2 rozświetlacze, 2 odcienie, które można traktować jako bronzer. Kolory są mocno napigmentowane, trwałe i ładnie prezentują się na twarzy zapewniając naturalny wygląd. Plusem jest to, że opakowanie posiada duże lusterko.


 Cena ok. 30 zł
                                                    

Bańki chińskie



Bańki chińskie to absolutny hit. Służą do walki z cellulitem i pomagają w walce z rozstępami. Można używać ich też w celach leczniczych. Ale o tym produkcie będzie jeszcze osobny post. 

 Cena: ok. 20 zł

L'oreal Casting Sunkiss


Jest to, żel stopniowo rozjaśniający. Bardzo ładnie rozjaśnia włosy, a szczególne ważne jest to że efekt można stopniować. Zaskoczeniem jest to, że zapach jest przyjemny. Idealny produkt na lato. Kolor z czasem traci na intensywności, ale mi to nie przeszkadza, bo nie zależy mi na trwałym efekcie.      

 Cena ok. 30 zł

Gosh, Light’n Sine Lip Glaze 

Piękny intensywny kolor błyszczyka idealny na lato! Cudownie wygląda na ustach i pięknie się błyszczy. Jeden z lepszych błyszczyków jakie do tej pory używałam. Bardzo polecam. Ogromny plus za trwałość tego produktu.       


          Cena ok. 40 zł

Paletka do brwi H&M

Paletka do stylizacji brwi z H&M jest posiada 2 odcienie brązu i wosk. Wosk idealnie sprawdza się do utrwalania brwi, a kolory do brwi są intesywne i nie robią efektu "sztucznych" brwi.

Cena ok. 10zł

A Wam jakie produkty sprawdziły się w lipcu?
Miłego wypoczynku! :)


                                                                       M.

19 komentarzy

  1. Bańki chiński są mi znane :) Paletka róży jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. slyszalam o tych bankach!
    chciałabym je wyprobować

    OdpowiedzUsuń
  3. A celulit nie znika,szukam sposobu na walke z nim, moze tez sprobuje tego sposobu, zaufam ci i zobaczymy powodzenia w nastepnych postach wasza znana obserwatorka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka do stylizacji brwi mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo musze sprawdzić ta paletke do brwi!
    Shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką samą paletkę do brwi. Genialna! <3
    Moim ulubieńcem lipca jest podkład Stay Matte od Rimmela. Kojarzysz? ;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oczywiście ze kojarzę ale u mnie się nie sprawdził nie odpowiada mi jego konsystencja
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. nie znam żadnego z tych kosmetyków ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na wpis o bańkach chińskich bardzo jestem ciekawa co o nich myślisz :) zostaję na dłużej, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna paleta z cieniami!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. krem bb z garniera bardzo polecam:)
    kamilalazar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetni ulubieńcy :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o bańkach chińskich... gdzie można je kupić? :D a co do palety z Make up revolution... nie kruszą się cienie? + są wydajne? :D
    pozdrawiam :*
    nowy wpis! zapraszaaam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banki chińskie kupiłam na allegro za 20 zł jeśli chodzi o paletę róży z make up revolution są naprawde dovre i można napigmentowane jeśli chodzi o cienie tez mam nie krusza się jedynie matowe cienie się czasem osypuja :-)
      Pozdrawiam 😘

      Usuń
  13. Mam jeden cien z mur i mua ale mi się osypują i nie polecałabym ich... a w bańki raczej na pewno zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z cieni mur jestem zadowolona tych z mua jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  14. super blog, obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://drugastronaobiektyw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń