Przegląd paznokci hybrydowych

11:23

Hej dziś pokaże Wam jakie kolory przez ostatni czas gościły na moich paznokciach. Jak wiadomo zrezygnowałam ze zwykłych drogeryjnych lakierów i zaczęłam używać lakierów hybrydowych, które dla mnie są sto razy lepsze. Przede wszystkim ich trwałość to nieraz aż 3 tygodnie. Jednak ja zmieniam je co tydzień lub dwa bo zwyczajnie mi się nudzą. 


Bling kolor 160 + syreni pyłek

Tiftion kolor 39

Semilac kolor 012 - Pink Cherry

Tiftion kolor 018 + Tiftion kolor 040

Cosmetic zone kolor PST2

Bling kolor 86 + syreni pyłek

A jakie Wy ostatnio miałyście paznokcie? 

                                                                                  M.

22 komentarzy

  1. Piekne kolory i piekne paznokcie bardzo wszystkie i z poprzednich postow tez ale moj ulubiony kolor to niebieski wiec bling kolor 160 to moj faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie teraz testuje swoją pierwszą hybryde i na chwilę obecną jestem strasznie zadowolona! Ten komfort nie malowania paznokci 2-3 razy w tygodniu jest niezastąpiony.
    Shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie bardzo interesuję się hybrydami, ale popodziwiać paznokcie mogę. Te syrenkowe są przepiękne, taki kolorek to bym bardzo chciała. Cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się podobają ,ciezko wybrać.Genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. używam semillaca jestem bardzo zadowolona!
    Co sadzisz o wspolnej obserwacji?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie ostatnio coraz częściej zastanawiam się na tą alternatywą malowania paznokci. Zwykłe lakiery przyprawiają mnie o już o ból głowy, kiedy muszę co chwila malować paznokcie od nowa. Nawet essie, który trzyma się całkiem dobrze już mi nie wystarcza :) Na pewno przygarnę taki zestaw do hybrydów :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://landvanity.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie, do tych lakierów używasz lampy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja używam lampy LED, ale do tych lakierów też dobrze sprawdzają się lampy UV

      Usuń
  8. Ja używam lakierów Semilac i świetnie mi się sprawdzają :) http://cherryskyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym nie wytrzymała 3 tygodni z jednym kolorem, czasem po 3 dniach mam już dosyć jednego zdobienia :D ALE hybrydy mi się marzą, chyba sprezentuję je sobie na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliiczne, przymierzam się właśnie do zakupu całego zestawu do paznokci hybrydowych :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze i przedostatnie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kolory bardzo mi się podobają. Gdybym miała robić sobie hybrydę, to nie umiałabym się zdecydować :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki, zwłaszcza ten przedostatni mi się podoba!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy jeszcze nie stosowałam hybrydy i to ze względu na to, że moje paznokcie bardzo szybko rosną i po tygodniu miałabym już spory odrost

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne lakiery :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kształt paznokci :) Pierwszy kolor podoba mi się chyba najbardziej :)


    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne paznokcie, jeszcze nie miałam okazji przetestować hybryd, ale ostatnio miałam żelowe chociaż zniszczyły mi bardzo, więc raczej na razie stawiam na zwykłe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1,5i 6 bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie śliczne :)
    Oczywiście obserwuję z wielką przyjemnością !

    OdpowiedzUsuń