Paczka od dresslink

10:20

Hej niedawno pisałam Wam, że dostałam szansę od sklepu dresslink i dziś pokaże Wam moje pierwsze zamówienie z tej strony. Nie wiedziałam czego mogę się spodziewać, jakiej jakości produkty tam znajdę, a w szczególności chodziło mi o jakość ubrań. Paczka przyszła do mnie w ciągu 13 dni roboczych więc myślę, że nie był to bardzo długi czas oczekiwania. To przejdźmy do zamówienia. 

                                                                       KLIK
Jest to gąbeczka do makijażu myślę, że wielu osobom te gąbeczki są już dobrze znane. Zaskoczyła mnie wielkość tej gąbeczki jest ona naprawdę mała, ale za to bardzo precyzyjna. Świetnie sprawdza się do nakładania np. korektora pod oczy.
                                                                            KLIK

Będąc już przy akcesoriach kosmetycznych czas na pędzle. Jest to zestaw 5 pędzli średniej wielkości. Nie używałam jeszcze wszystkich, ale niektórymi podkreślałam już nimi brwi oraz dolna powiekę. Są precyzyjne i mogę je polecić. 


                                                                       KLIK
Właśnie jakości tej bluzy najbardziej się obawiałam. Jednak muszę przyznać, że jest bardzo dobrze wykonana. Jedyny minus jest taki, że bluza jest tylko w jednym rozmiarze i pasuje tylko niskim osobom. Jeśli byłabym 5 cm wyższa to byłaby już na mnie troszkę za krótka.
                                                                          KLIK
I na koniec okulary.

Co Wam najbardziej podoba się z mojego zamówienia?
Będę bardzo wdzięczna jeśli poklikacie w linki
                                                                                   M.

56 komentarzy

  1. Okularki bardzo ładne :) Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary świetne i któregoś razu przeglądałam ta stronkę i zastanawiałam się właśnie nad jakością tej gabeczki.
    Shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja kupilam gabke w normalnym sklepie i jak teraz patrze to ladnie przeplacilam, chyba cos tam zamowie bo widze ze fajne rzeczy i wporzadku stan tez poklikalam:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikalam. Jestem niska to pewnie bluza by mi pasowała. Ciekawe kiedy moja paczka przyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam :) a najbardziej podobają mi się okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. okulary :) ostatnie takie były w katalogu Oriflame :) tylko białe

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam :*
    Bluza i okulary śliczne :D
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są cudowne. :) Świetny post i blog! ♥ Zostaję na dłużej.

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne okulary i ładna bluza :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy wybrałaś :) Ciekawi mnie ta gąbeczka, chyba ją zamówię następnym razem :) Poklikane :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna bluza ! Zycze przedluzenia wspolpracy :) poklikalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam liczę na rewanż!! :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak będą się sprawdzać akcesoria kosmetyczne, czekam na dalsze nowinki! :)
    Do tego zapraszam do mnie po odebranie nominacji do Liebster Blog Award.

    http://smallie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. poklikałam,
    najbardziej podobają mi się chyba okulary- są świetne :)
    melkamorelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluza !!! ;);) Zapraszamy do nas http://stegofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy ^^
    thekisho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo już słyszałam o pędzlach z dresslink. Podobno są bardzo dobrej jakości.
    Bluza świetna! <3
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej podobają mi się okulary!;)
    Poklkałam, poklikaj proszę też u mnie;)
    +Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne okulary. Dobrze, że wszystko, co zamówiłaś, zadowoliło Cię. :)
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiałam się ostatnio nad zamówieniem z Dresslink, bo mają fajnutkie rzeczy, a czekanie na współpracę u mnie chyba jeszcze potrwa, bo ciągle mój blog jest "Nowym" blogiem. ;) I właśnie zastanawiałam się nad tą gąbeczką, ale mnie przekonałaś! ;))

    Zapraszam do mnie, do obejrzenia bloga, może Ci się spodoba i pozostawisz komentarz, czy nawet zaobserwujesz .;) Ja wrzucam do obserwacji, bo kosmetyki to również mój świat. ;)

    ellipsisoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. okulary bardzo mi sie podobaja! :) powodzenia we współpracy :)


    www.lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Okularki są świetne ! Poklikane :)

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się najbardziej podoba bluza ;) http://themessofbookie.blogspot.com obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Również nawiązałam z nimi współpracę i właśnie niecierpliwię się na przesyłkę! :D Okulary są cudowne.

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna ta bluza i gąbeczka :)
    Poklikałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Okulary są cudowne :)
    Świetne zamówienie :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie zastanawiałam się nad tą bluzą,szkoda,że nie zamówiłam:(
    Obserwuję:)
    Mogłabyś poklikać w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/zakupynowoscipromocja-001-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  28. OKulary są śliczne !


    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne okulary! Też współpracuję z tą firmą. :) Poklikałam w linki. Mam nadzieję, że u mnie zrobisz to samo. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nad tą bluzą sama się zastanawiałam jakiś czas temu. Bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluza jest piękna :)
    Poklikałam :)
    andrew-scott-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba zamówiłabym gąbeczkę i te pędzle :D

    Pozdrawiam!
    Zapraszam cię na mojego bloga www.FashionCarolinna.com. Jeśli spodobają ci się posty śmiało zaobserwuj aby być na bieżąco z nowościami :)!

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna bluza i gąbeczka!❤
    www.normalpeoplesucks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. fajna ta gąbeczka !

    Będzie mi bardzo miło jak wejdziesz na mojego bloga
    http://martienna.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/MartiennBlog?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe rzeczy! Najbardziej w oko wpadły mi te okularki ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog :)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Używasz do gąbeczki wody termalnej,lub w inny sposób ją zwilżasz? polecam też gąbeczki z primarka lub wilko :D
    nowy wpis! Karolina Goławska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak najczęściej jest to woda termalna, ale czasem używam zwykłej wody.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  38. mi się najbardziej podobają okulary:)
    poklikałam, mogłabyś u mnie poklikać?
    moze wspolna obserwacja?
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi najbardziej podoba się bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajna bluza :) Zaczęłam obserwować
    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Okularki jak najbardziej na tak !
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń