Najlepsze sposoby na cellulit

13:05

Hej w dzisiejszym poście pokaże Wam trzy najlepsze według mnie sposoby na walkę z cellulitem. Cellulit to nic innego jak brzydkie nierówności na ciele. Najczęściej dotyczy to ud, pośladków i brzucha. W walce z cellulitem pomaga nie tylko aktywność fizyczna i zdrowa dieta, ale również odpowiednie masaże i zabiegi pielęgnacyjne. 

    Zacznijmy od peelingu
Najczęściej stosuje peeling cukrowy lub kawowy, ale obydwa posiadają ten sam bardzo ważny składnik czyli cynamon. Cynamon, który działa rozgrzewająco pozwala na spalenie tkanki tłuszczowej, ujędrnienie i uelastycznienie naszej skóry.  


Obydwa te peelingu najlepiej stosować co drugi dzień podczas kąpieli wykonując nimi masaż. Dzięki tym peelingom zyskujemy jędrna i gładką skórę. Już pierwsze zastosowanie daje duże efekty. Ja stosuje już od dwóch tygodni i efekty są naprawdę widoczne. Założę się że już po pierwszym zastosowaniu polubicie te peelingi, a szczególnie ten kawowy, a produkty drogeryjne pójdą w odstawkę. Jeżeli macie problemy z naczyńkami to używanie cynamonu nie jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ pobudza on krążenie krwi.
                                 Teraz czas na masaż 
Do wykonania masażu, który ma nam pomóc w redukcji cellulitu najlepsze będą bańki chińskie. W zestawie za 20 zł znajdziemy 4 banki różnej wielkości. Dzięki czemu możemy dobrać rozmiaru bańki do obszaru na którym masaż będziemy wykonywać. Masaż możemy wykonywać co dwa dni. Dodatkowo potrzebna nam będzie oliwka, która zapewni poślizg naszym bańką. Ja używam oliwki babydream z rossmana, która naprawdę świetnie się sprawdza.  
Jak wykonać masaż?
Miejsce na którym wykonujemy masaż należy dokładanie posmarować oliwką. Następnie dobieramy rozmiar bańki. Przykładamy do ciała naciskamy dwoma kciukami aż bańka zassie nasze ciało i wolno przesuwamy do góry. Uwaga masaż zawsze wykonujemy w kierunku serca. Na początku masaż może być bolesny i mogą pojawić się siniaki jeśli masaż nie będzie dokładnie wykonywany. Jednak myślę, że to kwestia wprawy.
Czy widoczne są efekty?
Tak przy regularnym stosowaniu efekty są naprawdę widoczne. Można powiedzieć, że redukuje cellulit praktycznie do minimum. 
Przeciwwskazania

  • miesiączka 
  • cera naczynkowa
  • niewydolność krążenia np. żylaki
  • stany zapalne skóry                                                                                                                                                        A na koniec balsam 
I na koniec balsamy antycellulitowe, które mogę Wam polecić.
                      
A jak Wy walczycie z cellulitem? Próbowałyście już któregoś z tych sposobów? A może znacie jakieś inne skuteczne sposoby?

                                                                                          M.

52 komentarzy

  1. Bardzo spodobał mi się ten peeling kawowy, uwielbiam zapach kawy więc
    to coś dla mnie. Oczywiście wszystkie sposoby są fajne.

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/08/koniec-latapaszczyk-od-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc - nie spodziewałam się, że peelingi można tak łatwo zrobić .-.
    Uwielbiam zarówno kawę jak i cynamon więc gdy tylko odgonię lenia wypróbuje obie opcje.
    Trzymaj się ciepło <3
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały peeling (:
    zapraszam http://shikixinternetxpsychologist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno wypróbuje peeling
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałam, że masażami da się to zwalczyć
    poklikasz TUTAJ?
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie ze mozna samemu zrobic taki specyfik, sprobuje dzisiaj zrobic ten cukrowy dzieki za fajny pomysl,powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skorzystam z pomysłu na peelingi :) cynamonu nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupilam ostatnio peeling cukrowy truskawkowy ;D
    ja tez obserwuje!
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zrobić peeling sama myślę, że będziesz z niego bardziej zadowolona :)

      Usuń
  9. Peeling cukrowy i kawowy na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szok, coś dla mnie, bo powoli zaczynam mieć problemy z celulitem. Nie wiedziałam, że istnieją takie fajne sposoby! :) Muszę jednak zastosować ten bez cynamonu, bo na nogach w paru miejscach pękają mi naczynka :/
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja piszę, kawowy też ma cynamon... kurczę, spróbuję a najwyżej odstawię jak będzie źle :D

      Usuń
  11. Ooo te słoiczki to świetna sprawa ! Ja zawsze robię taki peeling na raz i upaćkam cała łazienkę :/
    Buziak ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo cała łazienka w kawie :-)

      Usuń
  12. swietny post, a blog mega :)
    moze wspolna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  13. na szczęście nie mam cellulitu:) post jest świetny ,bardzo przejrzysty:)
    buziaki:*
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wypróbuje peeling, ciekawy 'przepis' :)
    easymerry(klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. peeling kawowo cukrowy robie i kocham :) z cynamonem musze spróbowac;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten balsam z eveline - cenie sobie jego chłodzące właściwości, latem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. na cellulit najlepsze masaże szorstką gąbką:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na razie mnie ten problem nie dotyczy i chwała Bogu za to ;-D Za to siostra moja uwielbia sama robić peelingi, taki kawowy to regularnie robi i chyba działa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę spróbować twoich sposób w walce z cellulitem :D napiszę o swoich efektach!

    nowy wpis! zapraszaaam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na wiadomość o efektach :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Kiedyś cellulit bardzo ale to bardzo mi przeszkadzał. Dzisiaj już jest mniejszy ale zaakceptowałam go. Nie jestem przecież jedena osobą z nim. Przestałam się go wstydzić aczkolwiek jeśli jest jakaś pomoc żeby go zwalczyć to chętnie wypróbuje

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nienawidzę cellulitu :(
    na pewno wypróbuje sposoby :)

    http://goldenangelxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Stosuje domowy peeling kawowy i jestem z niego bardzo zadowolona ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem tych peelingów :)
    Serdecznie Zapraszam do mnie : Mój blog Kliknij ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś równiez zmagałam się z strasznym celuitem. Czytalam o rorncyh peelingach, ale ja nie chcialam sobie jakos tym zawracac glowy. Kupowalam kemy rozne balsamy ale na marne. Moim ratunkiem bylo picie okolo dwoch litrow wody dziennie! I tyle. naprawde mi pomoglo. Jak wrocilam po wakacjach do domu znowu mialam celuit, to wina tego ze tam tak czesto nei pilam wody. Teraz znowu zaczelam regularnie i jest w porzadku. Mi pomogla sama woda haha
    pozdrawiam, ciekawe peelingi :)
    zapraszam na mój BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post napewno skorzystamy z peelingu!!! ;) Zapraszamy do nas http://stegofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku jak ja się cieszę, że nie mam zbyt dużego celulitu, ale peeling kawowy wypróbuję:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Stosowałam peeling z kawy i jak najbardziej wszystkim polecam! Uwielbiam go. Bardzo wygładza skórę. Często nakładam go na twarz. :)
    http://aldehydd.blogspot.com/2015/08/wishlist.html - JEŚLI MASZ CHWILKĘ, MOGŁABYM LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? TO DLA MNIE BARDZO WAŻNA SPRAWA. Z GÓRY BAAARDZO DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  28. Na szczęście nie mam jeszcze cellulitu, ale świetne porady :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jeszcze nie mam takiego problemu,ale sposoby fajnie wyglądają!! :)
    Pozdrawiam,Kimberly♥-BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie mam takiego problemu, ale z pewnością kiedyś wykorzystam Twoje sposoby. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/tropical-with-dressin.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja, na szczęście, nigdy z tym problemu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. chyba zacznę stosować ten peeling. może akurat pozbędę się celulitu ! :D
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo spodobał mi się post :)
    Co do baniek to nawet o nich nie wiedziałam i jutro polecę je kupić, skoro piszesz że się sprawdza ;)
    Super blog, zostaję tutaj na dłużej :)
    Zapraszam też do mnie http://takpoprostuzyc.blogspot.com/2015/08/fall-in-love.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam tych sposobów, na szczęście nie mam cellulitu
     She Imagination-klik

    OdpowiedzUsuń
  36. MEGA NAPISANE !
    Zapraszam do obserwacji flarri.blogspot.com
    DOBRE POMYSŁY !

    OdpowiedzUsuń
  37. Bom dia!
    Gostei muito de conhecer o seu blog e as fotos ficarão maravilhosas..
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaciekawiłas mnie tymi bankami, muszę sobie zrobić taki domowy peeling. Lubię balsam z Eveline dobrze się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja ciocia używa baniek i na początku są siniaki ale potem widać efekty :) Fajne maseczki :D

    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja używam peelingu kawowego;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Boa tarde!
    Gostei muito de conhecer o seu blog e as fotos ficarão maravilhosas.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  42. dużo czytałam na temat celulitu a raczej zwalczania go i mogę stwierdzić że peeling jest najszybszym i najłatwiejszym sposobem
    http://tutajwszyscymamyfiola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham peeling kawowy. Skóra po nim jest jak u niemowlaka. Mam też w kolekcji balsam Ziaja modeling, ale ten zielony z pokrzywą. Obserwuję ;)

    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń