Kosmetyczni ulubieńcy czerwca

11:17

Hej mamy już lipiec skończył się czerwiec już połowa roku za nami, a więc czas na kosmetycznych ulubieńców czerwca. 
 Wibo, Diamnod Illuminator
 Ten rozświetlacz pokazywałam w ostatnim haulu zakupowym. Okazał się świetny! Ma szampański kolor ze złotymi drobinkami, które i satynowe wykończenie nie daje może takiego mokrego efektu, ale jak za tą cenę produkt jest świetny.
 Cena ok. 10zł 
Bourjois 123 Perfect CC cream 
Dla mnie jest to idealny podkład na takie ciepłe miesiące jest lekki i posiada średnie krycie mimo tego, że jego konsystencja jest rzadka. Wyrównuje koloryt cery i jest niewyczuwalny na twarzy, nie tworzy efektu maski. Nakładam go gąbeczką do makijażu wtedy jest niezauważalny.
Cena ok. 45zł
Manhattan Soft Mat Lipcream
 Posiadam te szminki w trzech kolorach od lewej jest to 56K, 95G, 31S. Są to bardzo trwałe pomadki matowe na które warto się skusić. Moim ulubieńcem jest kolor 56K różowy delikatny kolor świetnie pasujący do codziennego makijażu. Długotrwałe, równomiernie schodzą z ust. No i zapach budyniu waniliowego cudowny! Minusem jest to że można je jedynie dostać w drogeriach internetowych. 
Cena ok. 5zł
Tifton lakiery hybrydowe
 Bardzo fajne za nie dużą cenę lakiery hybrydowe. Posiadam 8 lakierów z tej firmy. Na mojej płytce utrzymują się ponad dwa tygodnie. Bardzo fajne lakiery do użytku domowego myślę, że u większości osób się sprawdzą. 
Cena ok. 12 zł
SunOzon mleczko samoopolające
 Świetny samoopalacz. Skóra nabiera ładnego zdrowego, lekko muśniętego słońcem koloru. Efekt widoczny już od pierwszego zastosowania. Nie pozostawia smug i bardzo szybko się wchłania. Efekt utrzymuje się długo. 
Cena ok. 11 zł
Scholl złuszczający peeling do stóp
Przyszło lato więc pora bardziej zadbać o skórę naszych stóp. Dłuższe stosowanie sprawia, że nasze stopy są gładkie i nawilżone. Skóra jest odświeżona, świetnie radzi sobie ze zrogowaciałym naskórkiem. 
Cena ok. 25 zł

A co u Was w tym miesiącu sprawdziło się najlepiej ?
     
                                                                                 M.S

9 komentarzy

  1. Polecony przez Ciebie samoopalacz chętnie wypróbuję. Szukałam czegoś, co nada skórze delikatną opaleniznę i nie zostawi smug :)
    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz z niego zadowolona ;)

      Usuń
  2. Posiadam tę szminkę, pierwszą od lewej, jest naprawdę fajna.

    ziiutablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te szminki z Manhattanu:) Moim ulubieńcem są matowe pomadki z Golden Rose, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała przyjrzeć się temu samoopalaczowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi w czerwcu najlepiej sprawdziła się mgiełka z AVON, BABY LIPS i żel pod prysznic z adidasa. Widzę że masz jajeczka eos :) Ja dzisiaj sobie kupiłam i jestem ciekawa jak będzie się sprawdzać.
    zapraszam na mój blog : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń