Projekt denko

19:25

Hej przez ostatni czas nagromadziło mi się trochę zużytych opakowań różnych produktów dlatego też pomyślałam, że czas na porządki i mój pierwszy projekt denko. Nie będzie tego dużo, ale kilka produktów Wam polecam, ale o tym niżej.


Zacznijmy od kolorówki przez ostatni czas udało mi się zużyć trzy tusze do rzęs z czego dwa są świetne, a ten trzecie nie jest zły ale nie jest tez zniewalający. 
Bourjois Twist Up The Volume i Loeral Volume Million Lashes So Conture to tusze do rzęs po które najczęściej sięgam. Obydwa tusze dokładnie rozczesują nasze rzęsy, pogrubiają je i wydłużają. Nakładając parę warstw osiągam efekt sztucznych rzęs, a co najważniejsze te tusze nie sklejają  rzęs. W ciągu dnia nie kruszą się, ich kolor to głęboka wyrazista czerń. Tusz Lovely curling Pump Up mascara to właśnie z niej nie jestem do końca zadowolona trzeba dokładnie i długo z nim pracować inaczej skleja nasze rzęsy więc dla mnie do makijażu codziennego, który wykonuje szybko nie do końca mi się sprawdza jednak wiem, ze ten tusz posiada wiele fanek. 

Bourjois healthy mix- bardzo lekki, średnio kryjący korektor pod oczy. Ja ten korektor skończyłam po około 5 miesiącach więc naprawdę mogę powiedzieć, że jest bardzo wydajny, a stosowałam go też jako baz pod cienie gdzie tez sprawdzał się świetnie więc jego cena jest naprawdę wporządku. Nie zapycha, nie zbiera się w zmarszczkach. Jest to lekki fajny korektor pod oczy którego większość powinna spróbować.
Garnier płyn micelarny 3w1-skóra wrażliwa. Na pewno doskonałe znany Wam produkt ponieważ wszędzie jest o nim głośno. Jest to bardzo wydajny płyn micelarny, który nie podrażnia naszej skóry ani oczu. Dokładnie zmywa makijaż, radzi sobie nawet z mocnym makijażem oczu.
Lirene peeling enzymatyczny-dla mnie świetny produkt, bo nie posiada grubych ziaren, które trąc podrażniają moją sucha skórę. Delikatnie złuszcza martwy naskórek, nie podrażnia, odświeża i wygładza naszą skórę.
Synergen maseczka przeciwtrądzikowa- ja używałam ja jedynie na nos w celu zlikwidowania zaskórników. W tym wypadku sprawdziła się średnio nie ze wszystkim sobie poradziła, ale za to bardzo wygładziła skórę.
Masło kakaowe ziaja- według mnie działa podobnie jak krem z tej samej serii nawilża, oczyszcza i wygładza twarz.
Yves Rocher intensywnie nawilżający krem do rąk- Jest to świetny krem bez parabenów, szybko się wchłania i bardzo dobrze nawilża nasze dłonie. Kiedy go stosuję czuje, że koi mi dłonie. Jedyny minus to zapach, który dosyć długo się utrzymuje.
Natomiast jedynym plusem kremu Synergen jest piękny cukierkowy zapach, który długo się utrzymuje. Nie nawilża dłoni mam wręcz wrażenie że dłonie po nim bardzo się lepią.

W tym miesiącu skończył mi się olej kokosowy, który sprawdzał się świetnie do olejowania włosów.
Aussie Micracle Shampon- to szampon o pięknym zapachu!!
Bo dłuższym stosowaniu tego szamponu możemy zauważyć, że nasze włosy są nawilżone, odżywione i dobrze się rozczesują.
 A Wam jakie ostatnio produkty się właśnie skończyły i czy byłyście z nich zadowolone? Czy używałyście, któregoś z tych produktów?
                                                                      M. 

39 komentarzy

  1. Super kosmetyki, używałam kilku z nich ::)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Project denko super pomysly masz na tym blogu podobaja mi sie z posta na post coraz lepiej a jesli chodzi o kosmetyki to polecam peeling lirene:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty! Jeszcze nie miałam żadnego z nich :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. http://just-someone-else.blogspot.com/ serdecznie zapraszam,dopiero zaczynam prowadzić bloga, jeśli ten komentarz będzie uznany przez ciebie za SPAM to przepraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty ja nie miałem żadnego z nich ale natomiast moja siostra tak :D ten pierwszy tusz do rzęs mówi że jest super :)
    Pozdrawiam i obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwacji )
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah dopiero teraz ogarnęłam o co chodzi w tym projekcie denko. Btw. pump up jak na swoją cenę moim zdaniem jest w porządku. Chętnie kupiłabym tą z Bourjuas (czy tak to się pisze?) i wypróbowała ale cena nie jest zachęcająca ...
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniej można kupić ja w drogerii internetowej lub po prostu zaczekać na promocje
      Pozdrawiam;*

      Usuń
  7. Tusz z bourjois bardzo mnie zaciekawił :) Super produkty :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  8. mi ten krem nawet dobrze nawilżał dłonie :D
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z podanych kosmetyków używałam (a właściwie używam nadal) tylko oleju kokosowego. Ale tylko do olejowania paznokci i dłoni, bo moje włosy się z nim nie lubią :D

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używałam tej żółtej maskary i na moich rzęsach zachowuje się świetnie! Jest moją ulubioną :)
    Świetny blog!
    Zapraszam też do mnie, zachęcam do obserwacji, bo za każdą się odwdzięczam! :)
    seecreetivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny post;) milo czyta sie i przeglada twojego bloganapewno bede wpadac czesciej:)zaprasza rowniez do mnie http://styledivision1.blogspot.com/pozdrawiam i czekam na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. so nice! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych kosmetyków miałam jedynie tusz do rzęs z Lovely i bardzo go lubiłam :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych kosmetyków miałam tą maskarę od L'Oreal'a i byłam z niej bardzo zadowolona. Natomiast raz w życiu użyłam tej od Lovely i byłam bardzo zawiedziona - był to pierwszy a zarazem ostatni raz gdy ją użyłam.

    Pozdrawiam
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Ten tusz Bourjois 2w1 jest świetny, najlepszy ! :D
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  16. masz cudowny blog, może wspólna obserwacja? jeżeli tak wpadnij do mnie na bloga, zaobserwuj a odwdziecze się od razu na 100%
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. płyn miceralny z garniera jest świetny, a w biedronce można go złapać za 10 zl ;) hihi
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,OLA-(KLIK)
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy! :)
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten sam tusz, ten w żółtym opakowaniu, jest średni, nie jestem z niego do końca zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten tusz firmy Lovely, ale też nie jestem z niego tak zadowolona jak z poprzednich, które używałam ;) Muszę przetestować płyn Garniera, bo faktycznie ostatnio bardzo o nim głośno i mnie zaciekawił :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam obu maseczek, które pokazałaś, w sumie są nawet spoko przy takiej cenie.:)
    Zapraszam na Kotoanalityk!

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam niektóre z tych produktów jednak nie mam żadnego. :)
    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam płyn micelarny z Garniera i jest świetny :)
    +Również obserwuję
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używałam wielu z tych kosmetyków, ale podobnych do takich, jakie pokazałaś dość długo szukałam. Cieszę się, że je pokazałaś. Teraz wiem czemu szukać w drogeriach ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  26. też używamy wiele z tych kosmetyków, są cudowne! pozdrawiamy ;*
    zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy, ale mamy nadzieję, że Ci się u nas spodoba -> dreamoutloudf.blogspot.com
    jeśli już będziesz zostaw po sobie jakiś ślad, zaobserwuj, miłego wieczoru ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnych kosmetyków używasz :)
    mam prośbę, poklikałabyś w linki w moim ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również kiedyś stosowałam ten różowy peeling i szampon z "Aussie" - to genialne produkty :)
    Aktualnie testuję tę mascarę "L'Oreal" i jest cudowna, jedna z lepszych jaką miałam przyjemność posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Żadnego z tego nie miałam. Ale świetnie napisane. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja teraz używam jakiegoś tuszu z firmy 'Editt' ale nie polecam .
    woorld-of-diamonds.blogspot.com ~ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam peelingi Lirene! Moja koleżanka miała krem do rąk Synergen - ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie używałam chyba żadnego z tych produktów.

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. mam kokos i tusz ten czarny :)
    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam tusz VML So Cuture, dla mnie to mascara idealna ;)
    Pozostałych zdenkowanych przez Ciebie kosmetyków nie znam.

    OdpowiedzUsuń