Pielęgnacja i stylizacja włosów

17:53



Hej dzisiejszy post będzie o produktach jakich najczęściej używam do pielęgnacji stylizacji włosów. Moje włosy są długie i cienkie niestety przez to nie mogę ich pocieniować. 

Szampon, a właściwie szampony bo używam dwóch. Włosy myje codziennie. Pierwszy jest to szampon oczyszczający, którego używam mniej więcej raz w tygodniu. Można powiedzieć, że szampon oczyszczający działa podobnie do peelingu usuwa dokładanie pozostałości po produktach, które np zawierają silikon. Dokładanie oczyszcza skórę głowy i włosy. Tiomtei pure naturalne oczyszczenie to szampon, który w ty wypadku sprawdza mi się najlepiej.  Drugi jest to szampon z Aussie aussome volume shampoo w nim przeszkadza mi jedynie zapach, który jest lekko ziołowy. Lekko unosi moje włosy i sprawia, że są puszyste i łatwe do ułożenia.
Olejki- metodę olejowania włosów myślę, że większość z Was już zna. Włosy staram się olejować raz na tydzień. Do tego używam oleju kokosowego, który nakładam na godzinę przed myciem włosów lub na noc. Trzeba uważać żeby nie przesadzić z ilością oleju na włosach a szczególnie u nasady bo jednym myciem nie pozbędziemy się całkowicie oleju. Na końcówki włosów lub na ich połowę używam olejku arganowego lub eliksiru z firmy biovax, który w swoim składzie posiada trzy olejki kokosowy, makadamia i arganowy. świetnei wygładza, nawilża włosy i ułatwia ich rozczesywanie, a do tego jest bardzo wydajny.
Maska i odżywka- Najczęściej maski, których używam są dobrze już znane maski z firmy kallos, które są tanie a dobre. W tym wypadku mam maskę czekoladowa która przeznaczona jest do suchych i łamliwych włosów. Świetnie nawilża włosy no i zapach jest obłędny! Używam ją dwa razy w tygodniu po 30 minut.
Bardzo często używam kuracji proteinowej z firmy marion. Włosy po tej kuracji są idealne! łatwo się rozczesują, są miękkie i pięknie błyszczą. Jedyny minus że produkt dostępny jest jedynie w saszetkach.
I to by było na tyle z produktów do pielęgnacji włosów teraz czas na produkty do stylizacji.

Włosy mam proste więc zgodnie z zasadą kto ma proste włosy chce mieć kręcone częściej włosy kręcę niż prostuje. Do loków używam lokówki Remington Pearl Pro Curl CI 9532, dzięki której skręt włosów nie jest bardzo mocny. 
Włosy najczęściej utrwalam lakierem z schwarzkopf got2b volumania, który pachnie pięknie malinowo! I wgniatam w loki piankę shockwaves z well.
Na mokre włosy nakładam sól morską z got2b i piankę z tej samej serii co lakier.

A jak wygląda wasza stylizacja i pielęgnacja włosów ?


                                                                                                                                     M.S

11 komentarzy

  1. Uwielbiam firmę Schwarzkopf polecam ją bardzo ta kuracja proteinowa do włosów bardzo dobra mi się spodobało, super się czyta wasze posty ciekawie musze wypróbować parę rzeczy stąd:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Remington jest super!;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam żadnego z tych produktów ;d

    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀
    Pozdrawiam, Steffy xx!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis - gratulujemy ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off
    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie posiadam żadnego z twoich produktów. Tak szczerze to nawet jakoś specjalnie nie dbam o włosy .. chociaż myślę, że powinnam zacząć :D
    Pozdrawiam!

    Nowy post, serdecznie zapraszam! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę nieco zadbać o pielęgnację włosów, bo jak na razie... takowej nie mam :) Naprawdę, moja pielęgnacja to tylko mycie i czesanie się hahaha. Ostatnio nieco o tym poczytałam i będę musiała sobie sprawić jakąś maskę i olejek :D Zauważyłam, że naturalne produkty (a głównie takie zrobione w domu) najlepiej działają w moim przypadku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dbać o włosy, ja też bardzo lubię domowe sposoby na włosy w szczególności maskę z jajek
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  7. Jeszcze ni miałam masek z tej firmy, ale chyba się skuszę. :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń