Przegląd paznokci!

19:53

Hej! Co tam u Was? Ostatnio naszym ulubieńcem na paznokciach są hybrydy, dlatego dziś pokażemy Wam paznokcie które robi jedna z nas!


                       Tifton nr 29 i nr 40                                         Tifton nr 11 

Tifton nr. 22                                                    Semilac nr.012

                 Tifton nr.55


Mamy nadzieję, że któryś z tych wzorów Was zainspirował, wkrótce kolejne. A Wy lubicie lakiery hybrydowe?

                                                              M.S

10 komentarzy

  1. Również uwielbiam hybrydy! Plusem jest ich długotrwałość :) Naprawdę świetny post, na dodanych zdjęciach widać, że wiesz co robisz, duży plus. Życzę powodzenia w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak hybrydy sa najlepsze bardzo trwale i porzadne uwielbiam!! bardzo profesjonalnie zrobione podobaja mi sie naprawde fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog z każdym postem coraz lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog <3 Cudenko paznokcie <3 :P

    CHCE BYĆ KOPCIUSZKIEM POWRACA!

    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobał mi się Tifton nr. 22 ;) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, podoba mi się taki kształt paznokci. Zdobienie które przypadło mi do gustu to pierwsze z czarną koronką i te nudziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej urzekła druga propozycja, choć wszystkie są piękne.
    Nominowałam Cię do LBA!

    OdpowiedzUsuń
  8. super1 najbardziej podobają mi się te ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy wariant najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze są najlepsze! Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga http://parajulkanormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń