Kosmetyczni ulubieńcy maja:

22:10

  Hej! Jak tam u was?
 Zbliża się koniec maja a więc czas na kosmetycznych ulubieńców miesiąca. W tym poście pokażemy wam co się u nas sprawdziło najlepiej w tym miesiącu będą to produkty do pielęgnacji jak i kolorówka. 

Kolorówka.
Tu znajda się dwa tusze do rzęs, eyeliner, podkład oraz dwa lakiery do paznokci.

                                 Loreal Volume milion lashes So Couture  



Na pewno wiele z was zna ten tusz. Posiada silikonową szczoteczkę. Dokładnie rozczesuje rzęsy, co najważniejsze nie skleja ich! Ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy. Myślę, że wiele z nas teraz się ucieszy, ponieważ tusz się nie sypie i nie odbija na powiece. Minusem może być jego cena, ale warto kupować go w drogeriach internetowych lub czekać na promocję.
Cena. ok 55 zł


    Rimmel, Wonder`full Mascara

     Muszę przyznać że nie jestem fanką tuszy do rzęs z firmy Rimmel, ale ten akurat jest dla mnie w sam raz. Nie kruszy się, długo się utrzymuje, lekko wydłuża rzęsy, fajny dla dziewczyn, które lubią delikatne podkreślone rzęsy, bez efektu "sztucznych" rzęs. Idealny na co dzień. Natomiast minusem jest to, że odbija się na powiece.     
    Cena. ok 30 zł

    Eveline, Eyeliner Celebrites

     Posiada bardzo cienki pędzelek dzięki czemu możemy narysować precyzyjnie kreskę. Cienki pędzelek również pozwala nam osiągnąć pożądany kształt. Intensywny czarny kolor na początku jest błyszczący, ale o wyschnięciu jest matowy. Nie odbija się na powiecie i właśnie takiego eyelinera szukałam bo zawsze to był mój problem.
    Cena. ok 10 zł

    Golden Rose, Holiday Nail Color 60,Golden Rose Color Expert 05


     Posiada połyskujące drobinki brokatu o matowym wykończeniu. Wystarczy jedna warstwa, szybko schnie, lekko się rozprowadza. Ciężej go zmyć, ale myślę, że to nie jest jakaś wielka wada. Golden Rose Color Expert  - ma szeroki pędzelek co zapewnia łatwą aplikację, doskonale krycie, Polecamy lakiery Golden Rose ze względu na jakość i cenę.

    Cena. ok 7zł

    Rimmel, Lasting Finish Nude 25HR Foundation / 200 soft beige

     Cera potrzebuje lekkiego krycia latem, zatem ten podkład sie sprawdzi. Zapewnia naturalny wygląd skóry nie obciążając jej, z łatwością się rozprowadza. Zapewnia dobre krycie, nie podkreśla suchych skórek oraz plus za to że nie ciemnieje na twarzy.
    Cena.ok 30zł
    Pielęgnacja.
    Produkty to pielęgnacji to obowiązek!

    Hean slim no limit

    Preparat o cudownym zapachu, oczyszcza i wygładza skóre, poprawia jędrność skory. Co ważne skóra nie jest sucha po peelingu, stosować wystarczy 3 razy w tygodniu efekty murowane. Cena nie odzwierciedla tego jaki jest świetny, uwierzcie nam!
    Cena. ok 8zł

    Evrēe, Instant Help


    Świetny krem za niską cenę, doskonale nawilża ręce radzi sobie nawet ze suchymi skórkami tworzącymi się wokół paznokcia. Idealny na każdą porę!
    Cena. ok 9zł

    Bioderma, Atoderm Nutritive


     Bardzo dobrze nawilżający krem, który nadaje się pod makijaż szybko się wchłania. Mam problem ze suchymi skórkami na nosie i na czole ten krem sobie świetnie z nimi radzi, bardzo lekki skóra jest po nim bardzo miękka i delikatna.
    Cena. ok.50zł



    Zapach.
    Wiosna nowa pora roku to i zapach nowy !

    Calvin Klein - One Shock


    Zapach idealny wiosenny, słodki ale czuć w nim odrobinę cytrusu.
    Cena. ok 150zł

    A Wam co najbardziej spodobało się w tym miesiącu? 


                                                                  M.S





7 komentarzy

  1. Tusz rimmel również polubiłam duży plus za naturalny efekt jaki daje :-) u mnie na szczęście się nie odbija

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysl bardzo podobaja mi sie posty ,bardzo ciekawe i fajnie sie czyta, oby tak dalej powodzenia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, od dawna chciałam wypróbować kilku z tych produktów, po takiej rekomendacji na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Calvin Klein jeden z moich ulubionych, tak samo jak lakiery z Golden Rose :) Trzymajcie tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię ten eyeliner z Eveline a na tusz z L'Oreal się czaję, bo właśnie kończy mi się klasyczna wersja z której nie byłam zbyt zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawia mnie Eyeliner Celebrites z Eveline ;) . A tak nic nie miałam z Twoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń